Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Werken voor de Landsbond van Neutrale Ziekenfondsen betekent bewust kiezen voor een nieuwe invulling van de term "dienstverlening" en het onvoorwaardelijk verdedigen van het beginsel van een verplichte en solidaire ziekte- en invaliditeitsverzekering en van de vrije en universele toegang tot de gezondheidszorg.
Je versterkt het team bij de administratieve afhandeling van dossiers met betrekking tot arbeidsongeschiktheid.
Je volgt de wetgeving op in het kader van arbeidsongeschiktheid en stelt nota’s en procedures op rond de werking in het ziekenfonds.
Je verzamelt, verwerkt en analyseert resultaten van queries uit verschillende bronnen.
Je neemt deel aan de maandelijkse testing van onze programma's.
Je formuleert aanvragen voor het ontwikkelen van SQL's, je zorgt voor de opvolging en voert controles uit.
Je werkt samen met onze experts evenals met de interne en externe diensten.
Je controleert en verbetert onze elektronische fluxen naar het Riziv.
Je staat de arts-directeur en de adjunct-arts-directeur bij in de algemene werking van de Medische Dienst.
Je hebt een bachelor in een paramedisch vakgebied (logo, kiné, ergo, …).
Je bent goed in het analyseren.
Je hebt een goede kennis van het Nederlands (C1) en het Frans (C1).
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Je hebt een zeer grondige kennis van MS Office en een basiskennis van gegevensbeheer (DB, SQL, …).
Je hebt enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie.
Je bent proactief en je kunt zelfstandig werken, maar ook in teamverband.
Je hebt interesse in de ziekenfondswereld.
Deze functie is niet cumuleerbaar met functies in de curatieve sector.
De opportuniteit om je – zowel op persoonlijk als op professioneel vlak – te ontplooien en te evolueren binnen een dynamische werkomgeving.
Een contract van onbepaalde duur.
Een aantrekkelijk loonpakket met een reeks extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, een terugbetaling van de aanvullende ziekteverzekering en een terugbetaling van een hospitalisatieverzekering via een mutualiteit).
Een regeling van 38 u/week.
Flexibele werkuren (mogelijkheid tot opname van overuren).
Terugbetaling kosten van openbaar vervoer tegen 100 %.
Structureel thuiswerk tot drie dagen per week (forfaitaire thuiswerkvergoeding van 70€/maand).
34 vakantiedagen bij een voltijdse tewerkstelling.
De mogelijkheid om opleidingen te volgen, zodat je je kan blijven ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak.
Een eindejaarspremie en een eindejaarstoelage.
Het kantoor is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (dichtbij het Zuidstation en het Stefaniaplein – Metro Louiza) en gratis parkeergelegenheid achteraan het gebouw.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier